کلاس آموزشی بهداشت روان در خوابگاه خواهران کوثر
کلاس آموزشی بهداشت روان در خوابگاه خواهران کوثردانشگاه علوم پزشکی برگزارشد.
کلاس آموزشی بهداشت روان در خوابگاه خواهران کوثر
کلاس آموزشی بهداشت روان در خوابگاه خواهران کوثردانشگاه علوم پزشکی برگزارشد.
سلطانی مسئول واحد بهداشت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان درگزارش خود به روابط عمومی ،هدف از این اقدام را ارتقای سلامت روان آحاد مردم مخصوصا قشر دانشجو بیان و گفت"
این کلاس آموزشی توسط بهاریان کارشناس بهداشت روان باموضوع اهمیت تاب آوری و سرسختی در پیشگیری از اختلالات افسردگی ، ویژگیهای افراد تاب آور به داشتن معناوهدف درزندگی و همچنین انعطاف پذیری افراد نسبت به تغییرات و تقویت معنویت و عزت نفس به دانشجویان مطرح و درپایان به سوالات آنان پاسخگویی شد.":
این برنامه بعد از فریضه نماز مغرب و عشا برگزارشد.