جلسه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کار
جلسه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کاردرمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
واحد بهداشت روان مرکز بهداشت سمنان باهمکاری سازمان تعاون ، کارو امور اجتماعی اقدام به برگزاری این جلسه نمود.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیر مقدم به کارفرمایان و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی براهمیت تلاش برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کار تاکیدنمود.
دکتر فرشاد پژوهشگر ، درمانگر اعتیاد و مسئول مرکز خدمات جامع سلامت محقق نیز آسیبهای ناشی از اعتیاد درمحل کار وراههای پیشگیری از آنرا بیان و گفت:"اولین قدم در این راه تشکیل کمیته های راهبردی درهرواحد صنعتی بوده و سیاستهای پیشگیرانه و اصلاحی دراین کمیته ها راایراد نمود."
مدرس جلسه ،آمادگی خود و مرکز بهداشت را در امر آموزش واحدهای صنعتی و تولیدی اعلان داشت.
لینک کوتاه خبر :