جلسه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کار

جلسه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کار

جلسه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کاردرمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

واحد بهداشت روان مرکز بهداشت سمنان باهمکاری سازمان تعاون ، کارو امور اجتماعی اقدام  به برگزاری این جلسه نمود.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیر مقدم به کارفرمایان و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی براهمیت تلاش برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محیط کار تاکیدنمود.

دکتر فرشاد پژوهشگر ، درمانگر اعتیاد و مسئول مرکز خدمات جامع سلامت محقق نیز آسیبهای ناشی از اعتیاد درمحل کار وراههای پیشگیری از آنرا بیان و گفت:"اولین قدم در این راه تشکیل کمیته های راهبردی درهرواحد صنعتی بوده و سیاستهای پیشگیرانه و اصلاحی دراین کمیته ها راایراد نمود."

مدرس جلسه ،آمادگی خود و مرکز بهداشت را در امر آموزش واحدهای صنعتی و تولیدی اعلان داشت.

 

  • کد خبر : 15640
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی