برگزاری دومین کمیته شهرستانی بیماری آنفلوانزا
دومین کمیته شهرستانی بیماری آنفلوانزا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
برگزاری دومین کمیته شهرستانی بیماری آنفلوانزا
دومین کمیته شهرستانی بیماری آنفلوانزا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
در این کمیته دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین به بیان اهداف این کمیته پرداخت.
دکتر معانی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان باتاکید بر اهمیت نظام مراقبت بیماریها ،عملکرد واحدو همچنین انتظارات قابل انجام از سازمانهای مرتبط را در زمینه بیماری آنفلوانزا بیان نمود.
نمایندگان سازمانهای دامپزشکی،نیروی انتظامی، حفاظت محیط زیست، بیمارستانها،معاونت درمان دانشگاه،واحدهای ستادی هرکدام نظرات و پیشنهادات سازنده خودرا در مورد بیماری آنفلوانزا ایراد نمودند.