برگزاری کمیته برون بخشی ایدز ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته برون بخشی ایدز ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته برون بخشی ایدز ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

                       " کمیته برون بخشی ایدز "،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.

 

باعنایت به اهمیت پویش ملی ایدز (20آبان لغایت 20آذر) ،کمیته برون بخشی ایدزبا حضور سازمانها ،نهادها و واحدهای ستادی مربوطه  برگزار و باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی راپیرامون اهمیت، اقدامات وانتظارات قابل انجام در پویش ایدز بیان نمود.

 درپایان اعضای جلسه درمورد موضوع کمیته ،بحث و تبادل نظر نمودند. 

 

  • کد خبر : 54282
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *