برگزاری کمیته برون بخشی ایدز ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته برون بخشی ایدز ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
" کمیته برون بخشی ایدز "،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.
باعنایت به اهمیت پویش ملی ایدز (20آبان لغایت 20آذر) ،کمیته برون بخشی ایدزبا حضور سازمانها ،نهادها و واحدهای ستادی مربوطه برگزار و باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی راپیرامون اهمیت، اقدامات وانتظارات قابل انجام در پویش ایدز بیان نمود.
درپایان اعضای جلسه درمورد موضوع کمیته ،بحث و تبادل نظر نمودند.
لینک کوتاه خبر :