چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان
چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.
چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان
چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.
این جلسه به ریاست دکتردانایی فرماندار شهرستان، دبیری واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و با حضور مسئولین و روسای دستگاه های اداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه مشکلات بهداشتی ناحیه صنعتی علا، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور، مخاطرات ناشی از افزایش جمعیت سگ های ولگرد و سایر مباحث سلامت عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتقال پرنده فروشیهااز داخل شهر به پارک سوکان توسط شهرداری به لحاظ کنترل بهتر بیماریهای مشترک از جمله آنفلوآنزای فوق حاد طیور، توجه سازمان حفاظت محیط زیست به کنترل و رفع مشکلات آلودگی هوا و سایر مشکلات زیستمحیطی ناشی از فعالیت برخی از شرکتهای شیمیایی مستقر در ناحیه صنعتی علا و ...از جمله مصوبات این جلسه کارگروه بود.