پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان
پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزارشد.
پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان
پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزارشد.
این برنامه به ریاست دکتر دانایی فرماندار شهرستان و دبیریمرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاههای اداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه برنامه سلامت نوروزی مهندسی بهداشت محیط و برنامه سایر دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله شهرداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و ... و سایر موضوعات در حوزه سلامت عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مهندس عباس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان عنوان کرد:" انتقال پرنده فروشیهااز داخل شهر به پارک سوکان توسط شهرداری و اتاق اصناف به لحاظ کنترل بهتر بیماریهای مشترک از جمله آنفلوآنزای فوق حاد طیور، توجه بیشتر شهرداری سمنان به رعایت هرچه بهتر بهداشت آبخوریها، سرویسهای بهداشت عمومی پارکها، نمازخانهها، معابر و جویها، تشدید نظارت بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی، حساسیت بیشتر شرکتهای آبفای شهری و روستایی به تأمین آب شرب سالم، از جمله مصوبات این جلسه کارگروه بود."