پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزارشد.

                    پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسالن اجتماعات                    فرمانداری سمنان برگزارشد.

 این برنامه  به ریاست دکتر دانایی فرماندار شهرستان و دبیریمرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاه­های اداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه برنامه سلامت نوروزی مهندسی بهداشت محیط و برنامه سایر دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله شهرداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و ... و سایر موضوعات در حوزه سلامت عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس عباس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان عنوان کرد:" انتقال پرنده فروشی­هااز داخل شهر به پارک سوکان توسط شهرداری و اتاق اصناف به لحاظ کنترل بهتر بیماری­های مشترک از جمله آنفلوآنزای فوق حاد طیور، توجه بیشتر شهرداری سمنان به رعایت هرچه بهتر بهداشت آبخوری­ها، سرویس­های بهداشت عمومی پارک­ها، نمازخانه­ها، معابر و جوی­ها، تشدید نظارت بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی، حساسیت بیشتر شرکت­های آبفای شهری و روستایی به تأمین آب شرب سالم، از جمله مصوبات این جلسه کارگروه بود."

  • کد خبر : 16413
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی