برگزاری هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت ،دراداره کمیته امداد امام خمینی (ره).

برگزاری هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت ،دراداره کمیته امداد امام خمینی (ره).

برگزاری هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت ،دراداره کمیته امداد امام خمینی (ره).

 

 

                    هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت ،دراداره کمیته امداد امام خمینی  (ره)برگزارگردید.

 

 

ابتدا آقای محبوبی ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ،گزارشی در رابطه با عملکرد و خدماتی که به مدد جویان تحت پوشش داده می شود راارائه نمود .

سپس دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان از فعالیت ها و اقدامات پیام گزاران، برگزاری جلسات مستمر و پیگیری مصوبات تقدیر و تشکر نمود. در ادامه از آقای نجفی نسب ریاست شورای پیام گزاران  و 34 نفر از پیام گزاران سلامت برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی به عمل آمد .

 

بررسی مصوبات جلسه 25 /04 /1403، ارائه گزارش فعالیت های آموزشی توسط پیام گزاران در ادارات و آموزش مدیریت استرس توسط خانم علی محمدی کارشناس سلامت روان مرکزبهداشت شهرستان سمنان ،از دیگر برنامه هایی بود که اجرا گردید.

 

 

 

  • کد خبر : 54120
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *