آیین تکریم از خدمات بازنشستگان و زحمات مسئول امور مالی مرکز بهداشت سمنان
آیین تکریم از خدمات بازنشستگان و زحمات مسئول امور مالی مرکز بهداشت سمنان
آیین تکریم از خدمات بازنشستگان و زحمات مسئول امور مالی مرکز بهداشت سمنان
طی مراسمی از زحمات آقای محمد تقی نوحی، طاهره میرحاج و محمد حسن یداللهی همکار شاغل (مسئول امورمالی سابق مرکز بهداشت ) تقدیر شد.
در این برنامه دکتر فتاحی ، ریاست مرکز بهداشت سمنان، دکتر زینلی معاونت غذاوداروی دانشگاه وآقای دکتر سلمانی به بیان مناقب و شاخصه های همکاران عزیز در طول تصدی خدمت به مردم پرداختند. دراین جمع که بابیان خاطرات و پخش کلیپ تصاویر همراه بود اززحمات همکاران محمد تقی نوحی، (کارپرداز)، طاهره میرحاج، (بهیار) و آقای محمد حسن یداللهی (مسئول سابق امور مالی مرکز بهداشت سمنان) بااهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.
مدعوین برنامه ازاین اقدام زیبا در تکریم زحمات عزیزان و استمرار آن تقدیر نموده و برای کلیه بازنشستگان و شاغلین آرزوی صحت و سلامتی نمودند.