اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97

اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97

اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97درفرمانداری سمنان برگزارشد.

             اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97

             اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97درفرمانداری سمنان برگزارشد.

 

این جلسه  به ریاست دکتر دانایی ،فرماندار شهرستان و دبیری مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاه­های اداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه عملکرد کارگروه در سال گذشته مورد بررسی و محورها و اولویتهای کارگروه در سال 97 پیشنهاد شد.

مهندس عباس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان عنوان کرد:" الزامات رعایت بهداشت در ماه مبارک رمضان یکی از مباحث مطرح شده در کارگروه بود که مقرر شد اداره تبلیغات اسلامی قبل از شروع ماه مبارک رمضان در جلسه ای با حضور متولیان، دست­اندرکاران و هیئت­های امناء مساجد و اماکن متبرکه، از واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان جهت بیان مباحث بهداشتی دعوت نماید. از جمله این مباحث، توجه به رعایت نکات بهداشتی در افطاری­ها نظیر رعایت بهداشت مواد غذایی، استفاده از ظروف گیاهی مناسب، رعایت دمای مناسب در طبخ، حمل و نگهداری مواد غذایی تا زمان مصرف، طبخ در مکان­های بهداشتی و ... می باشد."

  • کد خبر : 17227
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی