حضور مرکزبهداشت شهرستان سمنان درمراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش آموزی و جشنواره غذا.

حضور مرکزبهداشت شهرستان سمنان درمراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش آموزی و جشنواره غذا.

حضور مرکزبهداشت شهرستان سمنان درمراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش آموزی و جشنواره غذا.

 

 

کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، در "مراسم اقتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش آموزی مدارس 22بهمن و محراب  و جشنواره "غذاشرکت کردند.

 

 این برنامه باحضورریاست سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان، معاونت پرورشی، تندرستی وآسیبهای اجتماعی  آموزش و پرورش، کارشناسان آموزش بهداشت و تغذیه مرکزبهداشت برگزار وعلیشاه ،کارشناس واحد تغذیه مرکز بهداشت شهرستان سمنان نکات آموزشی مبنی بر تغذیه سالم ارائه داد.

 

برگزاری مسابقه، اجرای دکلمه، نمایش واهدای جوایزبه سفیران سلامت دانش آموزشی، از دیگر قسمتهای این برنامه بود.  

  • کد خبر : 54239
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *