تشکیل کمیته اجرایی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دانشگاه ها
کمیته اجرایی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دردانشگاهها درمرکز بهداشت سمنان تشکیل شد.
پیرو جلساتی که مرکز بهداشت سمنان به منظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در میان دانشجویان با نمایندگان دانشگاه ها برگزار کرده است، جلسه ای با حضور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده فنی حرفه ای نرجس در دفتر رئیس مرکز بهداشت برگزار شد. در این جلسه طرح مداخله ای مرکز بهداشت برای مبارزه با آسیبهای اجتماعی در میان دانشجویان و شیوه آموزشی مورد نظر را توضیح داده شد و آقای دکتر فرشاد پژوهشگر پیشگیری از اعتیاد و مسئول مرکز خدمات جامع سلامت محقق نمونه ای از این شیوه آموزش را برای حاضران اجراء کردند که با استقبال و تایید نمایندگان دانشگاه ها روبرو شد. در این جلسه نمایندگان این دو دانشگاه با انجام مداخلات در دانشگاه های خود موافقت کرده و تاریخ های مشخصی را برای برگزاری آموزش در جلسات جداگانه برای دختران و پسران تعیین کردند.مرکز بهداشت آمادگی تیم آموزشی خود را برای حضور در هر زمان و مکانی که دانشجویان رغبت بیشتری دارند اعلام کرد