برگزاری جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

 

    " جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست" ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.

جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست ذیل گروه مجمع بسیجیان با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، خانم دکتر راستکو معاون محترم دادستان، مهندس کیوان راد کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و سایر دستگاههای مرتبط برگزار و درمورد اطلاع رسانی و آموزش برنامه سیوا(تفکیک زباله از مبدا) بحث و تبادل نظر و مقررشد این برنامه به صورت پایلوت از مسکن مهر شروع شده و از کلیه ظرفیتهای پایگاههای بسیج، رابطین بهداشت و شوراهای محله و... جهت اطلاع رسانی برنامه استفاده شود.

 

  • کد خبر : 52678
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر