برگزاری جلسه در خصوص فعالیت های مجمع سلامت
جلسه فعالیتهای مجمع سلامت در فرمانداری سمنان برگزارشد.
برگزاری جلسه در خصوص فعالیت های مجمع سلامت
جلسه فعالیتهای مجمع سلامت در فرمانداری سمنان برگزارشد.
این جلسه باحضور دکتر دانایی فرماندار سمنان ، نوچه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سمنان ، دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ، مهندس دارایی مسئول بهداشت محیط ، پوررضایی مسئول واحد آموزش برگزار گردید.
در ابتدا دکتر فتاحی در خصوص اهداف مجمع سلامت که شامل دستیابی شهرستان به جایگاه مناسب شاخص های سلامت و عدالت در سلامت ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی ، توانمندی و مشارکت ساختارمند و فعالانه فرد در خانواده و جامعه در تامین، حفظ و ارتقاء سلامت مطالبی را ارائه نمود.. سپس مهندس دارایی با توجه به شعار مجمع سلامت"سلامت مسئولیت همگانی" به نقش و اهمیت سایر ادارات در این زمینه پرداخت .در پایان در خصوص فعالیت های پیشنهادی جهت هرچه بهتر برگزارکردن مجمع سلامت بحث و تبادل نظر انجام شد.