پاسداشت رزمندگان و جانبازان مرکز بهداشت سمنان درهفته دولت
در مراسمی از رزمندگان و جانبازان مرکز بهداشت سمنان تجلیل شد.
پاسداشت رزمندگان و جانبازان مرکز بهداشت سمنان درهفته دولت
در مراسمی از رزمندگان و جانبازان مرکز بهداشت سمنان تجلیل شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن عرض تبریک به عزیزان رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس بمناسبت هفته دولت و روز کارمند وجود آنان را الگویی از صبر و استقامت تلقی و اززحمات آنان در جنگ علیه دشمن تقدیر نمود.
همکاران حسین صالحیان رزمنده منطقه جنوب کشور و علی ذوالفقار جانباز مناطق جنوب غرب و کردستان ،خاطراتی را از حضور خود در جبهه بیان نمودند. این مراسم باهمکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان برگزارشد.
لینک کوتاه خبر :