جلسه فاصله گذاری صنفی درمبارزه باکووید 19
جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط باعنوان "فاصله گذاری صنفی"برگزارشد.
جلسه فاصله گذاری صنفی درمبارزه باکووید 19
جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط باعنوان "فاصله گذاری صنفی"برگزارشد.
درراستای اجرای پروتکل فاصله گذاری اجتماعی، جلسه ای باحضورمهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط وبازرسین بهداشت محیط برگزار و نکات مهمی در رابطه با اهمیت رعایت فاصله گذاری صنفی مطرح شد.
بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط پیرامون اجرای فاصله گذاری صنوف در شهرستان سمنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :