برگزاری سومین جلسه شورای بهداشتی، در مرکز بهداشت سمنان
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
سومین جلسه شورای بهداشتی، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری سومین جلسه شورای بهداشتی، در مرکز بهداشت سمنان
سومین جلسه شورای بهداشتی، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این جلسه باحضوردکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و واحدهای ستادی تشکیل و ضمن مرور صورتجلسه قبلی مهمترین عناوین زیرمورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
-اهمیت آمارجمعیتی در مراکز.
-مهم برشمردن نظام ارجاع.
-مراقبت کرونا درمراکز و اهمیت گزارش دهی، ثبت و پیگیریها.
-آموزش به اطرافیان بیمار مبتلابه کووید 19
-پیشروداشتن 6 مرداد" روز جهانی هپاتیت "و ارائه گزارش عملکرد مراکز به مرکز بهداشت .
-بهره برداری از فضای مجازی توسط کارشناسان بهداشت روان باعناوین بهداشت روان ، فرزند پروی، پیشگیری از خودکشی و...
-تاکید برجذب سفیران سلامت.