برگزاری جلسه با ادارات مرتبط مبنی بر برقراری گشتهای مشترک
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
جلسه مرکز بهداشت سمنان با دستگاههای مرتبط باموضوع برقراری گشتهای مشترک ، برگزارشد.
برگزاری جلسه با ادارات مرتبط مبنی بر برقراری گشتهای مشترک
جلسه مرکز بهداشت سمنان با دستگاههای مرتبط باموضوع برقراری گشتهای مشترک ، برگزارشد.
درراستای اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند، جلسه ا ی باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای و دستگاههای مرتبط با اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند اهم از نماینگان فرمانداری، نیروی انتظامی و... برگزار و مدعوین به بیانات اهمیت موضوع فاصله گذاری هوشمند ، سلامت و اقتصاد توسط دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان گوش فرادادند.
پس از ارائه پیشنهادات و نظرات جمع، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان سمنان برنیاز اجرای گشت مشترک تاکید و بیان داشت :دستورالعملهای مربوطه برای ادارات ارسال شده است".
مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان سمنان لزوم اجرای طرح بامحوریت بازرسی مشترک تاکید و قرارشد برنامه بازدید های مشترک به صورت صبح و عصر انجام پذیرد.