کمیته نظام مراقبت بیماریها و بیماری آنقلوانزا
کمیته نظام مراقبت بیماریها و بیماری آنفلوانزا در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
کمیته نظام مراقبت بیماریها و بیماری آنقلوانزا
کمیته نظام مراقبت بیماریها و بیماری آنفلوانزا در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این کمیته به همت واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای شهرستان سمنان و بادعوت از سازمانهای برون بخشی اهم از نمایندگان بیمارستانها، حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی، مسئولین واحدهای مداخله گر درمرکز بهداشت، معاونت درمان دانشگاه، دکتررهبرمدیرگروه مبارزه بابیماریهای معاونت بهداشتی استان، ستاد عتبات عالیات،کلینیک دانشگاه و دکتر نساجی متخصص بیماری عفونی برگزارشد.
دکتر معانی مسئول واحد بیماریهای شهرستان ضمن خیر مقدم و بیان اهداف کمیته،به بیان عملکرد واحد بیماریها در حیطه نظام مراقبت بیماریها و نیز آنفلوانزا پرداخت.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان نقش سازمانهای برون بخشی درهمکاری با مرکز بهداشت را در ارتقای سلامت مردم مهم دانست.
بعداز بیان پیشنهادات و نظرات جمع مبنی بر گزارش ، نمونه برداری از بیماریها، ارسال آمارو عملکردهای سازمانها، اززحمات دکتر نساجی مبنی بر همکاری بااین مرکز تقدیر شد.