برگزاری دومین کمیته بهداشت زندان

کمیته بهداشت زندان

دومین کمیته بهداشت زندان در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

دومین کمیته بهداشت زندان در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. دکتر معانی مسئول واحد بیماریها و برگزار کننده این کمیته در ابتدا به قرائت مصوبات جلسه قبل پرداخت و سپس دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت به بیان اهداف این کمیته اشاره نمود.ایشان ضمن تشکر از پیگیریهای عزیزان در ارتقای بهداشت زندان و اهمیت خدمت رسانی به زندانیان گفت:" رسیدگی به وضعیت بهداشتی زندان و گروههای درمعرض خطر ازاهمیت خاصی برخوردار بوده و این مرکز آمادگی بیش از پیش خودرا جهت ارتقای وضعیت بهداشتی اعلان میدارد.واکسیناسیون زندانیان جدیدالورود،بهداشت محیط زندان، مسایل بهداشت خانواده و پایش مراقبتها و بموقع ،از تاکیدات ایشان بود." دکتر ایمانی مسئول فنی بهداری زندانهای مرکزی و اردوگاه نیز توضیحاتی در خصوص مسائل بهداشتی زندانها از قبیل بهداشت محیط،، آب ،مواد غذایی ،بیماریهالی ایدز، هپاتیت و سل ارائه دادند.وی گفت:"سربازان از آسیب پذیر ترین افراد شاغل درزندان بوده و موضوع پیشگیری از ابتلابه بیماری این گروه ،از اهمیت خاصی برخوردار است." مسئولین واحدهای فنی نیز پیشنهادات ، راهکارهای لازم و آمادگی خودرا را در ارتقای سطح بهداشتی زندانها اعلان نمودند.
  • کد خبر : 5783
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی