کمیته برون بخشی تب کریمه کنگو
کمیته برون بخشی تب کریمه کنگو
برگزاری کمیته برون بخشی تب کریمه کنگو درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
برگزاری کمیته برون بخشی تب کریمه کنگو درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته برنامه ریزی تب کریمه کنگودردفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه بعداز بیان خیرمقدم به حضار توسط خانم دکتر معانی، مسئول واحد بیماریهای شهرستان سمنان برلزوم برگزاری کمیته اشاره نمود. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان به بیان اهداف این جلسه پرداخت . سپس دکتر نساجی متخصص عفونی دانشگاه مطالبی را پیرامون تعریف بیماری، علائم، دوره تقاهت، راههای پیشگیری و درمان و اپیدمیولوژی آن بیان داشت.
دکتر قدس ریاست دامپزشکی شهرستان سمنان اقدامات آن سازمان را تشدید نظارت برکشتارگاهاو اماکن عرضه گوشت،استمرار گشت کنترل دام ،آموزش و ترویج اعلان نمود.سایر اعضانظرات پیشنهادی خودرا مبنی بر اقدامات قابل ارائه بیان داشتند.
این کمیته توسط واحد بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
لینک کوتاه خبر :