کارگاه آموزشی برنامه ملی ترویج و توسعه و خود مراقبتی
کارگاه آموزشی برنامه ملی ترویج و توسعه و خود مراقبتی
برنامه ملی ترویج و توسعه خودمراقبتی و توانمندسازی مردم درتاریخ 6/11/94 درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
برنامه ملی ترویج و توسعه خودمراقبتی و توانمندسازی مردم درتاریخ 6/11/94 درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این کارگاه باعنایت به برنامه پنجم تحول نظام سلامت درحوزه بهداشت برای بهورزان شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه برپا وخانمهاپوررضایی مسئول آموزش شهرستان،لاریجانی مربی بهورزی، قدیرکارشناس مدارس و آقای کاشی مسئول بهورزی سمنان به بیان مطالبی در این باره پرداختند.
دومین سری این کارگاه درتاریخ 8/11/94 برگزار خواهدشد. مجریان:واحدهای آموزش و مرکز بهورزی سمنان
لینک کوتاه خبر :