چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال 1403 به مناسبت هفته ملی سلامت؛ پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی کلنگ‌زنی شد.

چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال 1403 به مناسبت هفته ملی سلامت؛ پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی کلنگ‌زنی شد.

چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال 1403 به مناسبت هفته ملی سلامت؛ پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی

 

در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان ، دکتر کسائیان معاونت بهداشتی دانشگاه، دکترتجلی معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه ، مهندس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه ،دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 51597
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر