پیمایش کشوری بهداشت دهان و دندان
پیمایش کشوری بهداشت دهان و دندان
پیمایش کشوری بهداشت دهان و دندان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (بابلسر)برگزار شد.
پیمایش کشوری بهداشت دهان و دندان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (بابلسر)برگزار شد.
دکتر صمدی زاده معاونت وزارت بهداشت در حوزه دهان و دندان دراین برنامه دوروزه درتاریخهی 19 و 20 بهمن به دندانپزشکان،پرستاران و بهداشتیاران دهان و دندان کشوری گفت:"هدف از این طرح معاینات دهان و دندان و کالیبراسیون و شاخصdmftبرای گروه هدف 1000 نفر از دانش آموزان 6و12 ساله هراستان است.ایشان ضمن اشاره به روند اجرای طرح در سالهای 74-77-80-90و91 جزییات این طرح را یادآور شد".اهمیت پیمایش این طرح مورد تاکید قرار گرفت.تصاویرارسال شد.
لینک کوتاه خبر :