واکسیناسیون آتش بانان

واکسیناسیون آتش بانان

واکسیناسیون نوبت سوم 35 نفر از آتش بانان شهرداری سمنان بر علیه بیماری هپاتیت انجام شد.

واکسیناسیون نوبت سوم 35 نفر از آتش بانان شهرداری سمنان بر علیه بیماری هپاتیت انجام شد. بمنظور اهمیت امر واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری هپاتیت B ،واحد پیشگیری و مبارزه بیماریها با همکاری شهرداری سمنان اقدام به تزریق این واکسن و توضیحاتی پیرامون این بیماری به آتش بانان زحمت کش شهرداری سمنان نمودند. گروه اول این افراد واکسینه و 2 گروه دیگر بزودی بر علیه این بیماری واکسینه خواهند شد.
  • کد خبر : 7264
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی