نواخته شدن زنگ سلامت در مدرسه مرحوم گچ پزيان سمنان
نواخته شدن زنگ سلامت در مدرسه مرحوم گچ پزيان سمنان
با شروع هفته سلامت ،زنگ سلامت با حضور ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان، در تاریخ 1/2/92 در مدرسه ابتدایی مرحوم گچ پزیان سمنان نواخته شد.
با شروع هفته سلامت ،زنگ سلامت با حضور ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، کارشناسان مربوطه ، مربیان آموزش و پرورش در تاریخ 1/2/92 در مدرسه ابتدایی مرحوم گچ پزیان سمنان نواخته شد.
آقای دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان گفت:این مرکز افتخار دارد در تامین سلامتی آحاد مردم بکوشد و دانش آموزان از گروههای مهم هدف ما در امر بهداشت میباشند.
توصیه به دانش آموزان در بهادادن به صبحانه سالم و پرهیز از غذاهای آماده نظیر چیپس ، سوسیس و کالباس از تاکیدات ایشان بود.
اجرای برنامه های نمایشی طناب بازی یک نفره ، دونفره ، مسابقات بهداشتی ،موسیقی تکنوازی ، سرود مربوط به تغذیه و بهداشت از دیگر برنامه هابود. در پایان با حضور در دفتر دبستان مسائل بهداشتی در مدارس مورد بحث قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :