نواخته شدن زنگ سلامت
نواخته شدن زنگ سلامت
زنگ سلامت در اولین روز هفته سلامت در دبیرستان دخترانه هیئت امنایی امامی سمنان نواخته شد.
زنگ سلامت در اولین روز هفته سلامت در دبیرستان دخترانه هیئت امنایی امامی سمنان نواخته شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت در ابتدا به بیان اهمیت بیماری دیابت ، علائم ، راههای پیشگیری و درمان پرداخت.دانش آموزان سفیر سلامت نیز به بیان مقاله، شعر، نمایش باموضوع دیابت، طناب بازی پرداختند.
در جلسه ای پس از نواختن زنگ سلامت در دفتر آموزشگاه مسایل بهداشتی و روابط کاری مرکز بهداشت با مدارس مورد بحث قرارگرفت و انجمن اولیا و مربیان این دبیرستان اززحمات مرکز بهداشت در اجرای برنامه های بهداشتی تقدیر نمود. پذیرایی این برنامه میوه سلامتی سیب بودوقرارشد 3 نفر از دانش آموزان برتر در ارسال مقاله باعنوان غلبه بر دیابت ، از طرف روابط عمومی مرکز بهداشت سمنان هدایایی تقدیم گردد.
لینک کوتاه خبر :