نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه زنده یاد صفایی

نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه زنده یاد صفایی

نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه زنده یاد صفایی

زنگ سلامت درمدرسه دخترانه زنده یاد صفایی  نواخته شد.

 به مناسبت هفته سلامت  ،کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مدرسه دخترانه  زنده یاد صفایی حضور پیدا کردند .

 در این مراسم دکتردوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه باشعار هفته سلامت و روز شمار آن ، اهمیت تغدیه سالم ، اهمیت فرزند آوری و داشتن خواهر و برادر آموزش های لازم را ارائه دادند.

اجرای نمایش، اجرای سرود توسط سفبران دانش آموزی و اهدای جوایز، از دیگر برنامه ها بود. دراین برنامه حجت الاسلام و المسلمین فامیلی و آقای محمدیان از سازمان آموزش و پرورش نیزحضور داشتند.

 

  • کد خبر : 51606
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر