دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد نصرت الله دانائی شهرستان سمنان بازدید کردند
دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد نصرت الله دانائی شهرستان سمنان بازدید کردند
روز دوشنبه 22 دی ماه 1404، دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دکتررئیس عبدالهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه با هدف ارزیابی کیفیت خدمات، شناسایی نیازهای مرکز و بررسی راهکارهای ممکن برای ارتقای سطح ارائه خدمات به مردم منطقه، از مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد نصرت الله دانائی شهرستان سمنان بازدید کردند.
در جریان این بازدید که دکتر شیرازه معانی رئیس و مرتضی آلبویه رئیس اداره امور عمومی مرکز بهداشت سمنان نیز رئیس دانشگاه را همراهی نمودند، رئیس دانشگاه به اتفاق هیات همراه با حضور در بخشهای مختلف مرکز، روند ارائه خدمات بهداشتی و همچنین وضعیت زیرساختها، تجهیزات و امکانات موجود را مورد بررسی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گفتوگو با کارکنان مرکز، از تلاشها و زحمات مستمر آنان در ارائه خدمات بهداشتی تقدیر کرد و بر اهمیت توجه به نیازهای جامعه، افزایش رضایتمندی مراجعان و تقویت برنامههای بهداشتی تأکید نمود.
دکتر علی رشیدیپور همچنین لزوم برنامهریزی برای بهروزرسانی زیرساختها و ارتقای سطح خدمات را مهم دانست و اظهار داشت که دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای حمایت از مراکز خدمات سلامت، اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهد داد.
همچنین در راستای حفظ تاریخ حوزه سلامت و پیشینه علوم پزشکی استان سمنان دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه به اتفاق دکتر مجید میرمحمدخانی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه، مهندس مومنی مشاور عمرانی و نگهداشت ابنیه و ساختمان دانشگاه، دکتر شیرازه معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی و شهرستانی در ساختمان سلامت تدین به عنوان اولین و قدیمی ترین بیمارستان استان سمنان حضور یافتند.