دوره آموزشی برای نیروهای بهکار و مسئولان امور عمومی و ماماهای مراکز سلامت برگزار شد

دوره آموزشی برای نیروهای بهکار و مسئولان امور عمومی و ماماهای مراکز سلامت برگزار شد

دوره آموزشی برای نیروهای بهکار و مسئولان امور عمومی و ماماهای مراکز سلامت برگزار شد

دوره آموزشی برای نیروهای بهکار و مسئولان امور عمومی و ماماهای مراکز سلامت برگزار شد

این دوره برای یادآوری و اشنایی بیشتر همکاران بهکار و امور عمومی در خصوص رعایت بهداشت فردی و حفاظت در برابر بیماریها و ارگونومی در محیط کار واهمیت دقت در استریل وسایل با تاکید کمیته کنترل عفوت مرکز بهداشت برگزار شد .

  • کد خبر : 18393
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی