خطر سنجی بیماریها

خطر سنجی بیماریها

خطر سنجی بیماریها در اداره کل محیط زیست استان سمنان

خطر سنجی بیماریها در اداره کل محیط زیست استان سمنان به مناسبت هفته سلامت مردان در تاریخ 5/12/95 خانمها تبرساز ،سلامت منش و آقاي مرادی (مراقبین سلامت)30 نفر از کارمندان میانسال اداره کل محیط زیست را از نظر خطر سنجی بیماری قلبی و عروقی مورد معاینه قرار داده و چک لیست مربوطه تکمیل شد.ضمنا اموزش در خصوص تحرک بدنی و تغذیه به صورت چهره به چهره به کلیه افراد داده شد.
  • کد خبر : 11661
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی