حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مراسم نواختن زنگ سلامت.
حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مراسم نواختن زنگ سلامت.
مدرسه ابتدایی حسینیان خودسازان، میزبان کارشناسان مرکز بهداشت سمنان بود.
بمناسبت هفته سلامت ، اطلاع رسانی روزجهانی آسم، افتتاح اتاق بهداشت، بازدید از جشنواره غذا، نواختن زنگ سلامت، افتتاح جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی،توسط کارشناسان واحدهای پیشگیری و مبارزه بابیماریها و مدارس، معاونت پرورشی و تندرستی و معاونت ابتدایی و کارشناس سلامت و تندرستی آموزش وپرورش شهرستان سمنان انجام گردید.
درپایان ازسفیران دانش آموزی برتر تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر :