حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان.

 

مرکزبهداشت شهرستان سمنان ،درکارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان حضوریافت.

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی را مبنی بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مراقبت بیماریهای منتقله از راه آب وغذا، بیماری التور، لزوم ابلاغ ماده 55 قانون جوانی جمعیت را حضور دستگاههای اجرایی شهرستان سمنان بیان نمود.

 

مهنذس کیوان راد ، کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان نیزدراین کارگروه حضور داشت. .

 

 

 

  • کد خبر : 56336
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *