حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی پارک شقایق دانشگاه علوم پزشکی.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی پارک شقایق دانشگاه علوم پزشکی.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی پارک شقایق دانشگاه علوم پزشکی.

 

مرکزبهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی پارک شقایق حضور یافت.

بمناسبت هفته سلامت و آغازهفته کرامت و پویش سلامتی را قدم بزن درپارک شقایق باحضور پرسنل دانشگاه ، رابطین و سفیران سلامت حضور یافتند

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد حضرت معصومه (س) دررابطه با شعارهفته سلامت و اهمیت تحرک بدنی درراستای ارتقای سبک زندگی سالم صحیت نمود.

اندازه گیری فشارخون و قندخون  نیز انجام ودکتردوستمحمدی مسئول جوانی جمعیت ، سلامت خانواده و مدارس  شهرستان نکاتی را پیرامون طب ایرانی ، فرزند اوری و جوانی جمعیت بیان نمود.

 

  • کد خبر : 55822
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *