حضور رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان وکارشناسان واحدآموزش بهداشت ،درحوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) واحد برادران.
حضور رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان وکارشناسان واحدآموزش بهداشت ،درحوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) واحد برادران.
کلاس آموزشی باموضوع جذب سفیرسلامت طلبه ، در حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزارگردید.
درراستای اجرای برنامه سفیران سلامت، دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالب آموزشی پیرامون جذب سفیر سلامت طلبه را به طلاب ارائه نمود.
درپایان نشستی باحضور مسئولین حوزه ،تشکیل ودرمورد مسائل بهداشتی و حوزه صحبت شد.
لینک کوتاه خبر :