جلسه کارگروه سلامت
جلسه کارگروه سلامت
سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزار شد.
سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزار شد.
در این جلسه دانایی فرماندار سمنان به بیان خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار ،توجه نمایندگان سایر ادارات را مبنی بر برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم باعناوین زیر جلب نمود.
-بیان نکاتی پیرامون اهمیت مدیریت دربلایا توسط کارشناس حوادث معاونت بهداشتی دانشگاه و تصمیم بر دعوت سازمانها از کارشناسان حوادث جمعیت هلال احمر و معاونت بهداشتی دانشگاه.
-بررسی مشکلات بهداشتی مناطق جنوب شهر از جمله آسیبهای اجتماعی، دفع زباله و فاضلاب.
-وضعیت سلامت دانش آموزان و اولیا .
لازم به ذکر است سازمانهای شرکت کننده در این کارگروه شامل نظام پزشکی، مرکز بهداشت سمنان ، نیروی انتظامی، محیط زیست، دامپزشکی ، آموزش و پرورش و... بودند.
لینک کوتاه خبر :