جلسه کارگروه سلامت

جلسه کارگروه سلامت

سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزار شد.

سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزار شد. در این جلسه دانایی فرماندار سمنان به بیان خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار ،توجه نمایندگان سایر ادارات را مبنی بر برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم باعناوین زیر جلب نمود. -بیان نکاتی پیرامون اهمیت مدیریت دربلایا توسط کارشناس حوادث معاونت بهداشتی دانشگاه و تصمیم بر دعوت سازمانها از کارشناسان حوادث جمعیت هلال احمر و معاونت بهداشتی دانشگاه. -بررسی مشکلات بهداشتی مناطق جنوب شهر از جمله آسیبهای اجتماعی، دفع زباله و فاضلاب. -وضعیت سلامت دانش آموزان و اولیا . لازم به ذکر است سازمانهای شرکت کننده در این کارگروه شامل نظام پزشکی، مرکز بهداشت سمنان ، نیروی انتظامی، محیط زیست، دامپزشکی ، آموزش و پرورش و... بودند.
  • کد خبر : 11002
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی