جلسه مشكلات صدور كارت بهداشت دردفاتر پيشخوان دولت برگزارشد.
جلسه مشكلات صدور كارت بهداشت دردفاتر پيشخوان دولت برگزارشد.
جلسه مشكلات صدور كارت بهداشت دردفاتر پيشخوان دولت برگزارشد.
به همت واحد مهندسي بهداشت محيط شهرستان سمنان جلسه اي باحضوردكتر فتاحي رياست مركز بهداشت شهرستان، مدير گروه مهندسي سلامت محيط وكاردانشگاه ،مدير سامانه سيب،مديران دفاتر پيشخوان در سمنان،رئيس مركزخدمات جامع سلامت زنده ياد نصرت اله دانايي،مسئول گسترش شبكه و واحد مهندسي بهداشت محيط شهرستان جهت بررسي مشكلات موجود در صدور كارت بهداشت توسط دفاتر پيشخوان دولت برگزار شد.
در اين جلسه ،حاضرين در جلسه مشكلات موجود از جمله: رفت وآمدزياد مردم بين دفاتر پيشخوان،مراكز وآزمايشگاه(با توجه به شرايط موجود كرونا وضرورت به حداقل رسيدن مراجعات حضوري مردم)، وجود مشكل در ميان افزار سامانه سيب با سامانه دفاتر پيشخوان،ضعف ساختاري سامانه سيب وپيشخوان،قطعي مكرر سامانه ها،عدم وجود زير ساخت،عدم امكان نظارت بازرسين بهداشت محيط بر نحوه صدور كارت در سامانه سيب، و...،را مطرح و بر رفع آنها تأكيد شد.
در اين راستا مقرر شد معاونت محترم بهداشتي دانشگاه،اتخاذ راهكار وتدابير لازم براي رفع مشكلات را از طريق وزارت متبوع پيگيري نمايند.
لینک کوتاه خبر :