جلسه مشترک مرکز بهداشت و مدیران مدارس فوتبال شهرستان سمنان
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
مرکز بهداشت سمنان و مدیران مدارس فوتبال، تشکیل جلسه دادند.
جلسه مشترک مرکز بهداشت و مدیران مدارس فوتبال شهرستان سمنان
مرکز بهداشت سمنان و مدیران مدارس فوتبال، تشکیل جلسه دادند.
درراستای شیوع بیماری کووید 19 و اهمیت پیشگیری از بیماری، جلسه ای توسط واحد مهندسی بهداشت محیط و مشارکت سازمان ورزش و جوانان شهرستان سمنان برگزار شد.
مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی و بیان اهداف جلسه ، بااشاره به مصوبه استانی مقابله باکرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری فعالیتهای ورزشی، تاکیدکرد.
وی رعایت پروتکلهای بهداشتی را در صورت بازگشایی مدارس فوتبال خواستار و مقررشد سازمان ورزش و جوانان شهرستان نظارت مستمری رابر فعالیت مراکز ورزشی داشته باشد.
لینک کوتاه خبر :