جلسه مشارکت قرارگاه شهیدشاطری بامرکز بهداشت سمنان درزمینه بسیج ملی کنترل فشارخون بالا

جلسه مشارکت قرارگاه شهیدشاطری بامرکز بهداشت سمنان درزمینه بسیج ملی کنترل فشارخون بالا

مرکز بهداشت سمنان درخصوص بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، در قرارگاه شهیدشاطری حضور یافت.

        جلسه مشارکت قرارگاه شهیدشاطری  بامرکز بهداشت سمنان درزمینه بسیج ملی کنترل فشارخون بالا

        مرکز بهداشت سمنان درخصوص بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، در قرارگاه شهیدشاطری حضور یافت.

این جلسه باحضور حجت الاسلام و المسلمین یحیایی مسئول قرارگاه شهید شاطری، دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط و صائمی مسئول روابط عمومی دردفتر ریاست قرارگاه شهید شاطری برگزار شد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان ضمن بیان جایگاه و رسالت مرکز بهداشت در تامین سلامت مردم و بااشاره به اهمیت پیشگیری از بیماریها باداشتن تغذیه مناسب، کنترل وزن، اهمیت مسائل بهداشت محیطی ازجمله بهداشت آب و مواد غذایی و سایر نکات بهداشتی روند اجرای طرح ملی کنترل فشارخون را تشریح و خواستار چگونگی همکاری قرارگاه شهید شاطری با مرکز بهداشت شد.

حجت الاسلام و المسلیمن یحیایی مسئول قرارگاه شهید شاطری ضمن ابراز خوشبختی از حضور و نیز عملکرد مرکز بهداشت در تامین سلامت آحادمردم، نوع همکاری خودرادرهرچه بهتر برگزارشدن طرح یادشده اعلان نمود.

  • کد خبر : 21601
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی