جلسه درون بخشی مراقبت بیماری التور

جلسه درون بخشی مراقبت بیماری التور

دومین جلسه درون بخشی مراقبت بیماری التور در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

دومین جلسه درون بخشی مراقبت بیماری التور در مرکز بهداشت شهرستان سمنان نظر به اهمیت نظام مراقبت بیماریها و پیشگیری از بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی ،دومین جلسه درون بخشی مراقبت بیماری التور باحضور ریاست مرکز بهداشت و مسئولین واحدهای آموزش سلامت، آزمایشگاه غربالگری، بهداشت محیط و مبارزه بابیماریها برگزارشد. همکاران درزمینه تشدید مراقبت التور و مراقبتهای لازم مبنی بر پیشگیری از بیماری های منتقله از راه آب و مواد غذایی، طغیان بیماری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
  • کد خبر : 13188
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی