جلسه برنامه ریزی هفته سلامت-17/1/96

جلسه برنامه ریزی هفته سلامت-17/1/96

جلسه برنامه ریزی هفته سلامت(7-1 اردیبهشت با شعار :زندگی سالم ،با نشاط و امید)دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

جلسه برنامه ریزی هفته سلامت-17/1/96 جلسه برنامه ریزی هفته سلامت(7-1 اردیبهشت با شعار :زندگی سالم ،با نشاط و امید)دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،ضمن خوش آمد و عرض تبریک سال نو گفت"مقوله سلامت شامل آحاد مردم است و بهداشت یکی از متولیان تامین سلامت مردم بوده و باید جهت ارتقای سلامت مردم کوشش نماییم". مسئولین واحدهای ستادی هرکدام پیشنهادات، نظرات راهبردی خودرا دراجرای هرچه بهتر این هفته گزارش و تمهیدات لازم دراین مورد اتخاذ گردید. نتیجه مذاکرات در جلسه مسئولین مراکز جامع سلامت مطرح و باهمکاری ادارات برون بخشی مداخله گر در سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت اجراخواهدشد.
  • کد خبر : 11944
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی