جلسه آموزشی توجیهی جهت سفیران سلامت دانشجویی
جلسه آموزشی توجیهی جهت سفیران سلامت دانشجویی
جلسه آموزشی توجیهی جهت سفیران سلامت دانشجویی درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این جلسه با حضورنمایندگان کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در رابطه با اهمیت خود مراقبتی و دستور العمل و نحوه همکاری سفیران سلامت دانشجویی آموزش های لازم را ازائه نمود.در ادامه از دانشجویان علاقه مند به عنوان سفیر سلامت دانشجویی ثبت نام به عمل آمد و کتاب راهنمای خود مراقبتی در جوانان به آن ها تحویل داده شد.
لینک کوتاه خبر :