تقدیر نیروی انتظامی سمنان از مرکز بهداشت شهرستان سمنان

تقدیر نیروی انتظامی سمنان از مرکز بهداشت شهرستان سمنان

تقدیر نیروی انتظامی سمنان از مرکز بهداشت شهرستان سمنان دردیداری، ارائه مراقبتهای بهداشتی به230نفرمشمول خدمت سربازی، مورد تقدیر قرار گرفت. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان درمیزبانی سروان بختیان، رئیس اداره اعزام و سروان حافظی رئیس اداره پزشکی نظام وظیفه گفت:"درمبارزه باکرونا ویروس، شاهد همکاری سایر اقشار،نیرئهای مردمی و سازمانها هستیم که پابه پای مرکز بهداشت خدمات ارزنده ای را در پیشگیری از ابتلای به کرونا ارائه مینمایند. مهمانان نیز ازخدمات شایان مرکز بهداشت سمنان د رانجام مراقبتهای پیشگیرانه کووید19 به 230 نفر سرباز اعزام شده درتاریخهای یکم و سوم اردیبهشت، بااهدای لوح تقدیر مراتب تشکر خودرا اعلان نمودند.

دردیداری، ارائه مراقبتهای بهداشتی به230نفرمشمول خدمت سربازی، مورد تقدیر قرار گرفت.

                             تقدیر نیروی انتظامی سمنان از مرکز بهداشت شهرستان سمنان

        دردیداری، ارائه مراقبتهای بهداشتی به230نفرمشمول خدمت سربازی، مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان درمیزبانی سروان بختیان، رئیس اداره اعزام و سروان حافظی رئیس اداره پزشکی نظام وظیفه گفت:"درمبارزه باکرونا ویروس، شاهد همکاری سایر اقشار،نیرئهای مردمی و سازمانها هستیم که پابه پای مرکز بهداشت خدمات ارزنده ای را در پیشگیری از ابتلای به کرونا ارائه مینمایند. "

مهمانان نیز ازخدمات  شایان مرکز بهداشت سمنان د رانجام مراقبتهای پیشگیرانه کووید19 به 230 نفر سرباز اعزام شده درتاریخهای یکم و سوم اردیبهشت، بااهدای لوح تقدیر مراتب تشکر خودرا اعلان نمودند.

  • کد خبر : 26043
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *