تقدیر فرماندار، رئیس شورای اسلامی ، شهردار سمنان از خدمات همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
تقدیر فرماندار، رئیس شورای اسلامی ، شهردار سمنان از خدمات همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
دکتر بهرامی فرماندار شهرستان سمنان، دکتر موسوی شهردار سمنان و رئیس مرکز بین الملل راه ابریشم سمنان ، خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از خدمات همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان در زمان پاندمی ویروس کرونا تقدیر نمودند.
دراین مراسم دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان وعرض تبریک روز پرستار به بیان اهداف برگزاری مراسم پرداخت.
دکتربهرامی فرماندارشهرستان سمنان ضمن عرض تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به پرداختن اهمیت خدمات قابل ارائه به مردم توسط مرکز بهداشت شهرستان پرداخته و از آنان به عنوان سربازان گمنام حوزه بهداشت و درمان یاد کرده و دو ویژگی صبرو ایثار حضرت زینب (س) را به حوزه بهداشت و کادرپرستاری منتسب کردند و از زحمات رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز تقدیر نمود.
بعد از عرض تشکر توسط خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان ، موسوی نیز با یادی از شهدای مدافع سلامت از ایثارگری های آنان نیز قدردانی کرد.
پیوستن فرماندار شهرستان سمنان و شهردار سمنان به پویش ملی سلامت از بخش های پایانی این مراسم بود.