تشکیل کمیته برون بخشی ایدزوهپاتنیت در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

تشکیل کمیته برون بخشی ایدزوهپاتنیت در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

تشکیل کمیته برون بخشی ایدزوهپاتنیت در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

"کمیته برون بخشی ایدزوهپاتنیت "،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

باعنایت به فرارسیدن آئین بزرگداشت روز جهانی ایدز و پویش " من هم تست اچ.آی. وی میدهم" وهماهنگی دراجرای برنامه کنترل و پیشگیری ویروس اچ .آی. وی ،کمیته برون بخشی باحضور سازمانها و ارگانهای مرتبط برگزار شد.

ابتداباجان، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکزبهداشت شهرستان سمنان مطالبی را مبنی بر اهداف بزرگداشت شامل :بیماریابی و اطلاع رسانی همگانی مطرح و سپس دکتر شریف، رئیس مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری به معرفی مرکز مذکور و فعالیتهای مرتبط پرداخت.

دکتر سنگسری کارشناس برنامه عناوینی را درمورد اهمیت برنامه  بیان ودرپایان مدعوین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 59731
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *