تشکیل جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.
تشکیل جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.
شورای بهداتی ، درسالن سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این جلسه باحضور دکترمعانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، واحدهای ستادی و پایگاههای سلامت برگزار و پیرامون عناوین زیر بحث و تبادل نظر شد.
-بررسی شاخصهای سه ماهه چهارم سال 1404
-تقدیر ازمراکز برتر
-شیوه نامه مراقبت بیماریهای واگیردرمکانهای تجمعی.
-شیوه نامه مراقبت بیماریهای واگیردربازگشت زائرین حج.
- روزجهانی فشارخون.
-پویش هیچ کس تنهانیست ، باهم علیه سرطان تادرمان و تسکین.
-اجرای برنامه محله های ارتقادهنده سلامت .
-برنامه خودمراقبتی درپیشگیری از سرطان و نحوه گزارش دهی و ارسال مستندات.
- هفته سلامت.
-سلامت دهان و دندان.
- بررسی برنامه های واحد سلامت خانواده.
لینک کوتاه خبر :