تشکیل جلسه برون بخشی کمیته دخانیات در مرکزبهداشت شهرستان سمنان
تشکیل جلسه برون بخشی کمیته دخانیات در مرکزبهداشت شهرستان سمنان
کمیته دخانیات ، درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این کمیته باحضو دکترمعانی، رییس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، سازمانهای مرتبط ازجمله شهرداری، صمت و...برگزار و درمورد شیوه نامه های اجرایی درخصوص برنامه کنترل دخانیات مطرح و مقررشد ضمن پیگیری وظایف توسط هردستگاه جلسه ای بامعاونت محترم دادستان بمنظور رفع چالشهای موجود برگزار گردد.
لینک کوتاه خبر :