تشکیل جلسه آموزشی در لابی بیمارستان سینای سمنان.
تشکیل جلسه آموزشی در لابی بیمارستان سینای سمنان.
باجان، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مورد تب دنگی آموزشهای لازم را ارائه نمود.
در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی و بمنظور افزایش آگاهی مردم خصوصا همراهان بیماران بیمارستان سینا، جلسه آموزشی درلابی بیمارستان سینا برگزار گردید.
در این جلسه باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان درخصوص اهمیت ، کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی آموزش های لازم را ارائه داد.
این برنامه آموزشی باهمکاری مدیریت بیمارستان سینا برگزار و در پایان به سوالات همراهان بیماران پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :