تشکیل اولین جلسه کمیته پدافندغیرعامل در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
تشکیل اولین جلسه کمیته پدافندغیرعامل در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
اولین جلسه "کمیته پدافندغیرعامل "درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.
درراستای اجرای طرح سردارشهید نیلفروشان ، جلسه ای باحضوردکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان و اعضای کمیته بابیان اهداف جلسه توسط رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.
مهندس کریم، کارشناس کاهش خطربلایا وحوادث مرکزبهداشت وبرگزارکننده جلسه ،مطالبی پیرامون موضوع کمیته مطرح نمود.
درپایان جلسه نظرات وپیشنهادات اعضای کمیته جمع بندی شد.
لینک کوتاه خبر :