تجلیل ازهمکاران واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
تجلیل ازهمکاران واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
ازهمکاران واحدمهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان تجلیل شد.
دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان باحضوردرواحدهای کاری همکاران واحدمهندسی بهداشت محیط، روز ملی بهداشت محیط را بااهدای لوح تبریک وهدایا تبریک گفت.
دراین برنامه که آلبویه رئیس امورعمومی مرکزبهداشت شهرستان سمنان نیزحضورداشت ضمن تقدیر از زحمات همکاران واحد مهندسی بهداشت محیط ، روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.
لینک کوتاه خبر :