بهسازی ،تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه بیماریهای ریوی مرکز بهداشت استان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

بهسازی ،تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه بیماریهای ریوی مرکز بهداشت استان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

بهسازی ،تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه بیماریهای ریوی مرکز بهداشت استان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

 

این برنامه باحضور دکترقدس ریاست دانشگاه، دکتر صمیمیان، سرپرست فرمانداری سمنان، شاهب سرپرست دفترامور اجتماعی فرهنگی استانداری ، دکتر کسائیان ، معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر تجلی معاونت توسعه دانشگاه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان  ، مدیران شهرستانی و دانشگاه برگزار گردید.

  • کد خبر : 55262
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *